Sapu sapu juga bersenam pun perlu

Haaaaaa kali ni simple je aku nk update pasal produk yg bom bom kevavom πŸŽŠπŸŽ‰πŸ’£ meletupsss di pasaran . Ni ni nak promote je taw taw . Aku tak jual . Haaa kang jangan kang ada yg tweet ke leave comment kat instag aku nak beli pula . Aku tak jual . Just nak bagitahu hasilnyaaa ajeeee . 😊 


Ok semua dah tahu kan pasal Felinna Inch Loss Lotion ni kan ? Haaaa ni memang menjadi pebret dalam kalangan gegadis anak dara , mak dara , janda dan anak dara tua πŸ‘§πŸ‘©πŸ‘΅πŸ‘Έ gittew . Siap semua status i sebut Jahhhh zZzz .. 

Okay since aku dah try pakai produk ni apa yg aku nk cakap produk ni mmg superb best ! πŸ‘ Sangat πŸ‘Œ 

Tapiiiiiii haaaaaa ada yg tapiiiinyaaaa tawwwww .  Aku nk suggest kat korang produk ni lagi best kalau pakai before korang workout πŸƒserious ✌ sebab apa ? Okay sebab bagi aku lemak tu lg cepat terbakar and kita lg rasa effect dia lepas kita habis workout mmg masa tu haaaaa panassss jeeee rasa panas berangin gittew . Bukan yg pedih tu taw . Sebab felinna ni yg bestnyaaa dia tak memedihkan kulit and paling best sekali sangat wangiiiii πŸŒΈπŸ‘ Tak macam minyak yg lain bau pelik pelik haaa engkorang faham sendiri aku tknak mention kang kena saman i takde duit nk bayar yuolls 😫

Alahai korang kalau sebut pasal workout malas lettew . Hello anda anda sekalian , setakat sapu jeeeeee lepastu duduk depan tv sambil makan segala mak nenek fastfood takkan berkesan ye . Kata nak body cantik πŸ’ƒ ish yuolls ni jangan malas sangat taw 😏 sebab aku guna produk ni bila nak workout je . Lagi berkesan . 

Ok ni tips  nk kurus cepat ingat ni jangan lupa and amalkan benda ni : 

- minum air mineral banyak banyak 
- makan banyak buah and sayur 
- bersenam ! Jangan malas 
- jangan diet teruk teruk ! Nak pergi mana diet smpai tak makan nasi ? 
- makan je apa yg korg nak , yg penting dalam kuantiti yg sedikit , takde masalah , jangan ikat perut okay ? 


So , selamat mencuba ! πŸ‘πŸ˜Š





2 comments:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete