pray


Ya Allah , help me . Aku tak akan stop berdoa supaya aku akan dapat kebahagian di dunia & akhirat . Allah tu maha adil , penyanyang . terima kasih Ya Allah . Bnyak sgt yg Allah dh bg cuma kdg kdg manusia tak menghargai nikmat itu . Ampunkanlah aku ya Allah sekiranya aku pernah leka dgn nikmat yg kau dh bg . Lindungilah aku dr segala kejahatan .aku hanya manusia biasa , berikanlah aku hidayah & petunjuk dr mu ya Allah . Ya Allah terima kasih sbb dh bg aku ibu bapa yg penyayang  , kesihatan yg baik , kawan kawan , dan terima kasih ya Allah kerana kau dh bg aku pengalaman yg buat aku sedar bahawa bnyak lg perkara penting yg aku perlu buat sebelum fikir pasal bercinta , terima kasih Ya Allah kau dh bg nikmat putus cinta dan gantikannya dgn menjemputku utk mencintaimu pula :')  Ya Allah aku memohon kepadamu berikanlah aku jodoh yg trbaik yg dapat membimbing aku kelak . Ameen .


* banyak sangat yg Engkau dh bg pd aku Ya Allah sejak aku lahir lg . memang xakan pernh cukup klw nak listkan semuanya , banyak sgt . terima kasih Ya Allah :')

No comments:

Post a Comment