new year && me

Hai Assalamualaikum semua :)





hehe gambar ni pembukaan je :p dr kiri adik aku , yg tgh tu handsome kan ? :P and yg kanan tu kawan adik aku , Yana :)




tahun baru dahh kan ? mcm mcm aku rasa , for sure excited ada , risaw , sedihh pon ada . biasalah tuu kan , umur pon dh makin meningkat . bam bom kebabom toink toink dh besar dh akuu :'D Alhamdulillah Allah masih pnjgkn umur aku && keluarga aku , tu yg bt aku sgt trharu tuuu .


klw org tanya apa azam tahun baru aku ? Azam aku utk tahun baru ni aku harap aku jadik insan yg matang sikit sbb yelahkan umur aku dh masuk 20 dah k , no Teen Teen lg -____- yg tu yg trkilan tu . habis kt pesbuk semua bdk yg lahir tahun 92 pakat dok update status umur dah masuk puluhan , haaa tahu pon kau risaw dh tua kan ? hihi , tp org kata ajal maut d tgn tuhan . jgn igt kita br 20 years old takleyh meninggal k ?


so apa perlu bt ? azam tahun baru ni smoga ramai yg berubah ke arah kebaikan . i'Allah , aku pon kdg kdg nmpk je mcm ni terjal gila gila punya org tp kdg2 fikir jgk . klw tak berubah jadik matang && jadik wanita yg baik2 bila lg ? kan ? paling tak pon aku berusaha ke arah kebaikan . masuk Gombak ni aku nak stdy bebtul , kesian parents aku . k aku sedih klw part2 mak bapak ni . Alhamdulillah Allah dh kurniakan ibu bapa penyanyang mcm parents aku . terharu betul . I'Allah aku akn bt yg trbaik kt Gombak nnt :D

Pasal pasangan hidup & soal siapa jodoh aku dlm hidup tu aku mmg serahkn pada Allah 100% . Tp aku kena la berusaha ubah diri aku ke arah kebaikan klw nak Allah bg aku suami yg baik beriman pe sume :) kan ?


so ringkasan azam aku utk 2012  ialah berubah ke arah kebaikan . I'Allah :)


okayyy Selamat Tahun Baru && Smoga tahun ni lebih baik dr yg sebelumnya :) Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment