subuh aku pukul 3.38 pagi . kau hado ?



aku terjaga tanpa bunyik alarm . rasa pelik sangat , kepala rasa berat gilaaa . mcm pening . takpelah , tengok jam pun dh pukul 6.38 gitu . dah lambat sgt dah ni utk subuh . rasa nak terkucil gila plk tuhh masa bangun . cepat cepat turun dr katil , capai towel . g toilet . seraaaaaaaaaaaamm ~~ sangat sangat . tambah pelik sebab apehalll budak budak bilik sebelah takbangun ke . kosong je bilik air . ke aku sorg lmbt bangun utk solat neh ? takpe lah , lepaskan hajat dulu . gilaa lega . phewww ~ then , ambil wuduk . solat subuh . selesai solat , aku study jap , minggu depan sumpah banyak gila kuiz . aku dah cuak gila babeng habis . takut punya pasal after subuh bukak buku nak study. kalau tak aku sambung bt air liur basi . apa ? geli ? hak elaaa mcm air liur korg xmleleh . ok smbung balik . tgh2 study tu aku rasa kurg sesuatu . ouh  phone rupanyaaa ! ehem biasa la . klw nk study pon kena amik feel , baca msg semalam , tgk gamba , kahkahkah :D then tgk home screen . WHAAAAAAAAAATTT baru pukul 4.14  paaagii ? ouhhhhhh shitttttt ! ptt lah bulu roma aku meremang mcm harem masa dlm tandas td . rupa rupanya td br pukul 3.38 pg . apa lgi aku ttup buku semua lantak ah bersepah kt lantai , ttup lampu cepat cepat aku naik katil . tidur .  sangat kesian kan ? -____- k bai

5 comments:

  1. hahahaah ;p apa kata sambung study jee teruss ;p

    ReplyDelete
  2. Kina : hahahah , takmaw , seram ahhh , lgpon tkut x ckup tido la sygg :P

    ReplyDelete
  3. hahaha ayokk sape tuka jam jadi 638 tuh?!

    ReplyDelete
  4. hehehehe.. comel3x.. good luck for quiz

    ReplyDelete
  5. Ayie : tuh laa , i salah tengok laaa -__-

    Hanis Atikah : thank you sayang , <3

    ReplyDelete