what a dayyyyy mannnnn

heyyy , sorry kejadian nehh 2 hari lepas dahh kot , br nk update harini , takdee masa . kisahnyaa begini , act aku salah tgk jadual tawww . aku igt kelas IRK pukul 2 - 4 ptg , and english pulaaak pagi . rupa rupa nyaa terbalik , IRK pagiii and Englishhh petangg . Takkesa la tuh kann , aku ni punya la igt kelas English pagii , kunci lah jam bagai , pastuh terbangun lambatt kann . dapat msg ckp ; kelas IRK CANCEL . aku pon mcm wehho todayyy kelas smpai kol 1 jeaaaa :D <------ tgk btapa happynyaa akuuuu  , xperasan lagiii jadual tuu .


dah bangun lambat nehh , mandi mandi , solek solek sikit sikit jeaaa , xboleh bnyak bnyak you all mak guard UIA jelessssss , HAHAHAHA . br tingatt keje bi xsiap lg , damn ! ada masa lagi 10 minit , buat kejaaap , then kemas kemas turun bawah gopoh gapah nehh , takut lambatt . terserempak dgn budak bilik ,


mmber : ehh you , tahu tak todayy kelas IRK cancel .
aku      : ahh yaaaa tahu tahu :D <----- senyum lebar nehhh
mmber : err habistuhh nak pegyy mana neh ?
aku      : kelasss englishh laaa , eh ehhh * br dpt tgkapppp , damnnnn maluu gila dah ni
             alaaaaaaa i tersalahhhhhhhhhh .



then aku tros blahhh lepas ckp thnks kat diaaa . phewww maluuuu siottt ,




SHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTT , naik bilik , tgk jadual semula , xcaya punya pasall. okayy kelas English petang bukaaan pagi , cuba korg bayangkan , bpe lama aku boleh mmbutaaa klw aku xsalah tgk jadual , pukul 12 pon aku bole bgun sbb english pukul 2. T__________T  sekian neh jeee cter die , sila tgk gmba dibawah yeee , kang xde gambaaa bosan plk enn , ni la mukaa bersiap cepat lepastuh mcm orang bodo naik bilik semula .




okayyy semuaaaaa byeeeeee <3

No comments:

Post a Comment