I LOVEEEEEE UIA .

Title aku nehh amacam ? haaaa , skema x ? erkk >.<' kali ni aku nk update blog aku ngn kisah hidup aku utk sem 2 nehh . sangat busy T_____T klw nak dibandingkan dgn sem lepas tuh , aku sempat lah jugak kan nak kentut , but kali nii , aku simpan je angin atau nama spesifik beliau " gas beracun " sehingga final nnt . tunggu laa . hahaha . sorry dah lama x update mnatang ni . hmm , sem 2 . bnyak benda dah jadi . tp aku malas lahh nk story panjang lebar kt sini , biasalah kan kehidupan . Harini , aku diberitahu ada kuiz arab secara tetiba je . aku igt hari Rabu , then masuk kelas je bebudak ckp TODAYY ! biasalah muka aku mcm tade reaksi lah konon2 dah stdy , aku hapee lagy jawab jelah semampu yg boleh. main tibai je asal ade jawapan kann. hahahha.sedihnye kali ni bnyak benda aku kena bt , assgnmnt yg tah pape kena analisis buku lah ape lahh. dah la buku kt library tuh SENANG GILAA NAK JUMPA . haih , jumaat neh dah kena submit.bila lahh nak habis asasi nehh , aku xsaba gilaa nak masuk UIA GOMBAK :p mana taw kt sana mesty lagy bnyak TWINK2 kan ? * twink2,code rahsia hanya aku ,Serra && ahli kelab lain je yg tahu . wakaka . BULAN 12 kali nehh sgt mencabar , contohnye neh laa tarikh2 utk bulan 12 ,

2/12 : kuiz psychology
1/12 : write up in class, Miss Aimi
2/12 : collect essay from Miss Aimi room ( 1- 2 p.m )
3/12 : hantar assgnmnt FIM
8/12 : Midterm Sociology
9/12 : 2ND quiz of Psychology , chapter 2 and 3
10/12 : Midterm , Psychology
13/12 : kelas ganti BI , ( 8- 10 p.m )
15/12 : kelas ganti BI , ( 8- 10 p.m )
16/12 : Midterm CIMW
17/12 ; Tasmi Fim , surah al-mukminun
19/12 : Midterm Fim

neh pon sebenarnye xlengkap lagy tanpa jadual midterm yg lain sebab aku ade 7 subjek ye utk sem ni  T______T . wish me luck fer my midterm !
lastly , I MISS MY FAMILY <3 MMUAAAHH
&& MFAR <3 ;P



No comments:

Post a Comment