resah

haih , aku baring . cuba lelapkan mata . tapi tetap takboleh .
aku mengesot sana , ngesot sini . Baring sana , baring sini . 
cangkung sana , cangkung sini . garu sana garu sini .
eeehhhhh asek sini sana jea . situ pulak jom . erkk >.<'

 APAKAH YANG MENGANGGU ANDA ?





RINDU SI DIA TETAPI TAKTAHU BAGAIMANA NAK LUAHKANNYA?
TAIP ON RINDU KE 32555 . 

                      @

SUNYI ? TAIP ON CINTA DAN HANTARKAN KE 31900 .












choiiiiiii !! BANGANG .




apa yang kau fikir nehh haaa cumy ?
ya , aku tau kau stresssss bagai nak pecah lemak lemak kat badan kau .bagai nak mula dah musim luruh kat rambut kau , bulu hidung kau , && segala bulu mulu yg ada ditubuh sexy kau . ok aku over. sorry
tapi kau kena terima hakikat taklama lagi RESULT  nak kua dahhh . hah ! amek kau . xnampak lagi eh cumi ? isyyy . lai lai lai aku sumbatt cili kat bijik mata kau ? nak ? tanak ? haa taw pon .




takpe kau dah cuba sehabis baik , even kau :


*pehh stdy la plk kan asek asek tido je dalam dorm
*kalau dah makan maggie setiap saat && detik .

*bt konsert jelajah syok sendiri dalam dorm
*terpekik terlolong mcm maknyah kena raba dalam club.
*skodeng sana,skodeng sini *bukan pakcik kiosk kot .
*berenang sana berenang sini ( BERENANG? )





Ya , mcm tuh la baru nya nama student UIA :) *mmpos aku kalau kalau dean baca . puuaaaahhkakakakakakak. ok , sampai sini saja . nnt aku khabarkan result aku ya ? assalamualaikum .


MOOD : terkencing ,tercirit ,terkentut , tersendawa menantikan result beliau . Harap harap berjaya ! go cumi go agogogo over la plk >.<'


No comments:

Post a Comment