alhamdulillah

yeah finally result dah dapat even first first aku log in iium portal asek hang laaa , apa la . malah bukan aku sorang jea yang meroyan di depan laptop lg , semuanya merasakan perkara yang sama , smpai trbakar lemak lemak kesayangan aku disebbkan terlalu bnyak mnekan mouse pink comel aku punyalah nk suro refreshhhhhhhhhhhh memanjanggg , klw orang gila pon dah boleh jadik waras , && kalau orang waras lak boleh jadik apa ? HHHAHAHHAHA .

result aku ? ahh sibuk nak tahu , kalau nak tahu SILA TANYA SAYA SENDIRI YA ? AKAKKA , yg penting aku berpuas ati dengan apa yg aku usahakan even final agak susahh la , aku kena lebih semangat utk next sem untuk kekalkan pointer yg aku dh dpt && kalau boleh mesti lahh nak naikkan lagi .

BTW, besok aku nak balik nilai dahh , iskk gua sedih bhaaai , nak tinggalkan istana gua , hahaha , kasihan dayang dayang di istana , bendahara , tukang kebun , *BAJEETTTTTTTT . hahah
kasihan rakyat jelata semua , pasti akan merindui beta , tak mengapa beta pergi sekejap sahaja . hahahhahahaa , * YA masihh berangann .

Wahhhhhhhaaaaaaaaii DG10 , blok C , makcik cafe , kiosk , convenient shop , kawah thai , gym , mpn ,  Restoren haji mat nor , taklupa juga mesin atm seblah mahallah office kerana selalu mggunakan beliau HAHAHAHHA beta datangg , beta akan kembali melawat tuan hamba semua . err , ok lahh bahbaii penat merepek (: see u CFS IIUM NILAI <3


MOOD : pulang ke cfs dengan penuh semangat untuk memulakan sem baru (: go go cumy go !

No comments:

Post a Comment